Draudiminių įvykių administravimas
Telefono numeris

Mes siūlome šias paslaugas:

  • Vairuotojų, patekusių į eismo įvykį, konsultavimas
  • Transporto priemonės nemokamas atgabenimas į mūsų autoservisą ir saugojimas
  • Auto įvykio užregistravimas draudimo bendrovėje
  • Automobilio defektavimas ir pažeidimų nustatymas
  • Sąmatų sudarymas Audatex programa ir derinimas su draudimo kompanijomis
  • Remontui reikalingų dalių paieška, pirkimas
  • Pilnas transporto priemonės atstatymas po auto įvykio
  • Galimi papildomi nemokami darbai nesusiję su įvykiu priklausomai nuo apimties
  • Pakaitinio automobilio nemokamas suteikimas remonto metu.
  • Jei esate apsidraudę KASKO draudimu beveik visais atvejais padengiame išskaitą-fransižę.

Dirbame su visomis draudimo kompanijomis Lietuvoje.

Auto įvykis – tai ne tik sugadinta transporto priemonė ar bet koks kitas įvykio vietoje buvęs turtas, bet tai – kasdieninį ritmą ir planus sujaukianti nelaimė, kuri visuomet vairuotoją užklumpa staiga ir nepasiruošusį. Avarija sukelia didelius nepatogumus, bei rūpesčius.

 

Eismo įvykio deklaracija

Eismo įvykio deklaracijos forma

Užpildyto Eismo įvykio deklaracijos formos pavyzdys

Stresas ir netikėtas planų pasikeitimas išmuša žmogų iš vėžių. Nežinodamas kur kreiptis, jis ima skambinti draugams, pažįstamiems dėl transporto priemonės nutempimo, ieško saugios vietos automobilio saugojimui ir kelias savaites, o dažnai ir gerokai ilgiau užsiima visiškai nauja veikla.

Jam tenka ieškoti automobilio dalių, derėtis su draudimo kompanija, organizuoti automobilio sutaisymo darbus, analizuoti kainas. Pasikeitę kasdieniniai įpročiai ir veikla sukelia dar daugiau nepatogumų ir sutrikdo gyvenimo tėkmę, nes po avarijos teks:

  • evakuoti transporto priemonę po auto įvykio; pildyti dokumentus draudimo bendrovėje dėl įvykio;
  • ieškoti ir išrinkti remonto dirbtuves;
  • pristatyti transporto priemonę į autoservisą;
  • derėtis su draudimo bendrove, pildyti papildomus dokumentus, jei paaiškės papildomi pažeidimai remonto metu;
  • ieškoti automobilio dalių, jas pristatyti į autoservisą;
  • pristatyti dokumentus draudimo bendrovei po remonto;


Ką daryti, kad nemalonus įvykis kuo greičiau pasimirštų ir kuo mažiau išmuštų mus iš ritmo ir neatitrauktų nuo kasdieninių darbų ir pareigų?

MB „AUTASA“ savo klientams siūlo patikėti rūpesčius spręsti savo srities žinovams, turintiems patirtį draudiminių įvykių žalų administravimo, kliento interesų atstovavimo ir automobilių pilno atstatymo po auto įvykių srityse. Męs prisiimsim visus rūpesčius bendraujant su draudimo kompanija, atstovaujant kliento interesus kitose institucijose, ieškant bei pristatant auto dalis, organizuojant remonto, dažymo darbus, atliekant užslėptų pažeidimų patikrą ir užtikrinant automobilio eksploatavimo saugumą.

Transporto priemonė dažnai po įvykio būna pažeistas ne tik išoriškai lengvai pastebimais defektais, bet ir turi paslėptų pažeidimų, kurie gali pasimatyti tik remonto metu ar kruopščiai apžiūrint ir atliekant papildomą tikrinimą, kas yra būtina, norint užtikrinti transporto priemonės saugų eksploatavimą ateityje.

Mūsų klientai gali būti ramūs, nes jų automobiliai nuodugniai apžiūrimi ir įvertinama visa, net ir pirminės apžiūros metu nepastebėta auto įvykio metu padaryta žala, jų interesai atstovaujami draudimo bendrovėje ir atliekami visi reikalingi remonto darbai.

Žalų administravimas apima labai plačią sritį. Tai ne tik pasirūpinimas kliento automobiliu po auto įvykio, atstovavimas draudimo kompanijoje ir automobilio remontas, profesionalų atliktas darbas. Tai – automobilio vertės išsaugojimas, jūsų ir jūsų keleivių saugumo užtikrinimas būsimų kelionių metu, nemalonius prisiminimus sukeliančių smulkmenų pašalinimas, kad vėl su malonumu galėtumėte sėsti į savo automobilį.